چگونه برای درمان سوء تغذیه در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان سوء تغذیه در دیالیز

چگونه برای درمان سوء تغذیه در دیالیز؟ در زمانی که بیمار به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه را وارد کنید، دیالیز به عنوان درمان جایگزین برای کلیه توصیه می کنند. با این حال، برخی از بیماران ممکن است برخی از عوارض رنج می برند وجود دارد، یکی از آنهایی که برجسته ترین سوء تغذیه است.
بیماران مبتلا به دیالیز همراه با عوارض بسیاری، به ویژه سوء تغذیه، که ممکن است quality.Therefore زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار، حصول اطمینان از سوء تغذیه به معنی برای بهبود کیفیت زندگی و افزایش امید به زندگی.
بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به سیروز و نارسایی کلیه است چیزی اشتباه در سیستم سوخت و ساز بدن در نتیجه منجر به سوء تغذیه درجه های مختلف. در همین حال نارسایی کلیه منجر به تجمع ضایعات سمی در نتیجه باعث بسیاری از علائم جدی مانند استفراغ، احساس نفرت انگیز در دهان، خستگی و از دست دادن اشتها.
دیالیز ممکن است می توانید برخی از مواد زائد و سموم خاص را حذف کنید در نتیجه عدم اسیدوز و منجر tract.Patients ناکارآمد دستگاه گوارش دارند از دست دادن اشتها. در اینجا من به شما توصیه برخی از روش های درمانی برای بهبود وضعیت، بیماری خود را.
داغ فشرده سازی درمانی
داغ فشرده سازی درمانی در طب چینی و بر اساس استفاده externally.Hot فشرده سازی درمانی این نسخهها کار در بیماران سیروز با دیالیز در روش های زیر:
گسترش عروق خونی
ضد التهاب
ضد انعقاد
تخریب ماتریکس خارج سلولی
با گذشت زمان، داغ فشرده سازی درمان با هدف تعمیر آسیب کلیوی اختراع و بازیابی توابع کلیوی.
داغ فشرده سازی درمانی را می توان به خانه خود در نتیجه بهبود پیش آگهی خود را گرفته.
آلودگی خون درمان
آلودگی درمان خون اشاره دارد به جای ابتدا برای درمان خون درمان کلیه است. داروهای چینی برای رگ های خونی در نتیجه تنظیم system.Kidney خون می شود شانس بهتری به یک environment.It بهبود بسیاری از مردم کمک می کند تا با اثر متمایز ارائه تغذیه.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: